ОСОБЛИВОСТІ НІМЕЦЬКОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ ТА СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЇХ ВИВЧЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2663-6530.2018.34.06%20Ключові слова:
: реклама, медіа лінгвістика, німецькомовні рекламні текстиАнотація
У статті описано сучасні підходи до вивчення німецькомовних рекламних текстів.
___________
Література
- Голоднов, А. В. «Лингвопрагматические особенности персуазивной коммуникации (на примере современной немецкоязычной рекламы).» Автореф. дис. канд. филол. наук, СПбГУ, 2003.
- 2. Колтышева, Е. Ю. «Манипулятивное воздействие в современном рекламном тексте (на материале англоязычных глянцевых журналов для женщин).» Автореф. дис. канд. филол. наук, Ярославль, 2008.
- Мелюхин,И. С. Информационное общество: истоки, проблемы, тенденции развития (Москва, МГУ, 1999), 208.
- Прусакова, Т.П. «Реклама в современной России (эстетический анализ).» (Дисс. канд. филос. наук, Москва, 2000), 144.
- Boos, L. «Grau oder großartig? Die kommerzielle Inszenierung von Alter: Altersbilder und Identifikationsangebote. Eine empirische Fallstudie zu Alterskonzepten in der strategischen Kommunikation» (Hausarbeit zur Erlangung des Grades eines Dr. Phil. der Philosophischen Fakultät der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster, Westfalen, Münster, 2008), 308.
- Dyer, G. Advertising as Communication (London, 1995), 288.
- Mockelmann, J., Zander, S. Form und Funktion der Werbeslogans. Untersuchung der Sprache und werbepsychologischen Methoden in den Slogans (Goppingen: Kiimmerle 1970), 107.
- Römer, R. Die Sprache der Anzeigenwerbung (Düsseldorf: Pädagogischer Verlag Schwann, 1980), 288.
Завантаження
Опубліковано
2023-02-09
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
Васильчук, Л. (2023). ОСОБЛИВОСТІ НІМЕЦЬКОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ ТА СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЇХ ВИВЧЕННЯ. ПРОБЛЕМИ СЕМАНТИКИ, ПРАГМАТИКИ ТА КОГНІТИВНОЇ ЛІНГВІСТИКИ, 1(34), 85-91. https://doi.org/10.17721/2663-6530.2018.34.06