ОСОБЛИВОСТІ НІМЕЦЬКОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ ТА СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЇХ ВИВЧЕННЯ

Автор(и)

  • Людмила Васильчук кандидат філологічних наук, доцент кафедри німецької філології та перекладу і прикладної лінгвістики Київський національний лінгвістичний університет (Міністерство освіти і науки України) 03680, м. Київ, Велика Васильківська, 73

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-6530.2018.34.06%20

Ключові слова:

: реклама, медіа лінгвістика, німецькомовні рекламні тексти

Анотація

У статті описано сучасні підходи до вивчення німецькомовних рекламних текстів.

___________

Література

  1. Голоднов, А. В. «Лингвопрагматические особенности персуазивной коммуникации (на примере современной немецкоязычной рекламы).» Автореф. дис. канд. филол. наук, СПбГУ, 2003.
  2. 2. Колтышева, Е. Ю. «Манипулятивное воздействие в современном рекламном тексте (на материале англоязычных глянцевых журналов для женщин).» Автореф. дис. канд. филол. наук, Ярославль, 2008.
  3. Мелюхин,И. С. Информационное общество: истоки, проблемы, тенденции развития (Москва, МГУ, 1999), 208.
  4. Прусакова, Т.П. «Реклама в современной России (эстетический анализ).» (Дисс. канд. филос. наук, Москва, 2000), 144.
  5. Boos, L. «Grau oder großartig? Die kommerzielle Inszenierung von Alter: Altersbilder und Identifikationsangebote. Eine empirische Fallstudie zu Alterskonzepten in der strategischen Kommunikation» (Hausarbeit zur Erlangung des Grades eines Dr. Phil. der Philosophischen Fakultät der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster, Westfalen, Münster, 2008), 308.
  6. Dyer, G. Advertising as Communication (London, 1995), 288.
  7. Mockelmann, J., Zander, S. Form und Funktion der Werbeslogans. Untersuchung der Sprache und werbepsychologischen Methoden in den Slogans (Goppingen: Kiimmerle 1970), 107.
  8. Römer, R. Die Sprache der Anzeigenwerbung (Düsseldorf: Pädagogischer Verlag Schwann, 1980), 288.

Завантаження

Опубліковано

2023-02-09

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Васильчук, Л. (2023). ОСОБЛИВОСТІ НІМЕЦЬКОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ ТА СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЇХ ВИВЧЕННЯ. ПРОБЛЕМИ СЕМАНТИКИ, ПРАГМАТИКИ ТА КОГНІТИВНОЇ ЛІНГВІСТИКИ, 1(34), 85-91. https://doi.org/10.17721/2663-6530.2018.34.06

Схожі статті

1-10 з 41

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>