ОСОБЛИВОСТІ ЕФЕКТИВНОЇ ПИСЕМНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ СФЕРІ (НА МАТЕРІАЛІ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ)
DOI:
https://doi.org/10.17721/2663-6530.2018.33.12Ключові слова:
ділова комунікація, писемна комунікація, повідомлення, форма повідомлення, зміст повідомленняАнотація
У статті розглядаються особливості ефективної писемної комунікації у професійній сфері, подаються практичні рекомендації щодо складання та написання різних типів повідомлень у діловій комунікації. Професійна комунікація характеризується певними принципами, недотримання яких є порушенням ділового етикету. Складаючи повідомлення необхідно ретельно підготувати форму та зміст повідомлення. Форма повідомлення у діловій комунікації є не менш важливою ніж зміст повідомлення. Кожен тип повідомлення характеризується певними особливостями, які повинні бути відтворені при написанні. Зміст повідомлення має бути ретельно продуманим, добре структурованим, опис повинен подаватися у хронологічному порядку. Логічна послідовність, стислість та точність є характерними ознаками кожного ділового повідомлення. При складанні тексту повідомлення обов’язковим є використання різноманітних слів-зв'язок. У французькій мові нами було виділено декілька груп слів, що сприятимуть написанню логічно послідовного та зв’язного повідомлення. Дотримання принципу читабельності при складанні повідомлення сприятиме створенню легких для сприйняття та розуміння повідомлень.
_______________
Література
- АвраменкоО. О., Яковенко Л. В., Шийка В. Я. Ділове спілкування. – Івано-Франківськ : Лілея-НВ, 2015. – 159с.
- Бацевич Ф.С. Основи комунікативної лінгвістики. – К.: Академія, 2004. – 342 с.
- Alfred Gilder. Le français administratif : Ecrire pour être lu, Editions Glyphe, 2009. – 364 p.
Джерельна база
- Note d’information, http://archive.ipu.org/splz-f/tirana08/concept.pdf
- Note interne, http://afub.org/blog/public/note_interne1.jpg
- Note de service, http://www.visezjuste.uottawa.ca/pages/redaction/note_de_service_modele.html
- Note de service, http://culture-formation-online.com
- Note de service de l’Université de Moncton http://www.umoncton.ca/umcmhumaines/files/humaines/wf/wf/Note_de_service_VRARH_0.pdf
- Note de service 2013/117/DE http://www.coraf.org/ag2014/wpcontent/uploads/2013/12/notedeservice201311DE1.pdf
- Rapport sur la transformation de l'entreprise https://fr.slideshare.net/FaurieChristophe/rappoort-20140501
- Règlement N250/2009 de la Commission https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2009:086:0001:0169:FR:PDF]