ФУНКЦІОНАЛЬНО-ПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНИХ ЗАСОБІВ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ІСПАНСЬКИХ МОДНИХ БРЕНДІВ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2663-6530.2025.47.07Ключові слова:
лексико-семантичні засоби, публіцистичний дискурс, іспанські модні бренди, стилістичні засоби, функціонально-прагматичний аналізАнотація
У статті досліджено функції лексико-семантичних засобів у репрезентації іспанських модних брендів у публіцистичному дискурсі Іспанії. Аналізуються функції термінології в лінгвістичному контексті з позитивною коннотацією, а також вплив стилістичних засобів на формування іміджу брендів і залучення цільової аудиторії. За допомогою функціонально-прагматичного аналізу у дослідженні проаналізовано особливості функціонування лексико-семнатичних полів, метафор та епітетів, які модифікують сприйняття бренду масової аудиторією. Прагматичними функціями таких мовних одиниць є створення асоціацій брендів із розкішшю, стилем, сучасністю та доступністю. Встановлено, що використання елементів популярної культури, зокрема згадок про відомих особистостей та посилань на масову культуру сприяє ідентифікації брендів із трендовістю.
______________
Література:
- Кравець,Л. В. (n.d.). Публіцистичний стиль. Енциклопедія Сучасної України. URL: https://esu.com.ua/article-882781
- Левицька,І. М. (2014). Маніпуляція у міжособистісній взаємодії: поняття та зміст. Вісник Національного університету оборони України, (6)43, 312–316.
- Попова,Н. М. (2014). Структура та функції когнітивних метафор у мовній картині світу Іспанії. Випуск 47. Частина 2, 189–195.
- Селіванова,О. О. (2008). Сучасна лінгвістика: напрями та проблеми: Підручник. Полтава: Довкілля-К.
- Holowtschak,, & Kuschnirtschuk, O. (2022). Funktional-stilistische Besonderheiten der deutschen texte der Publizistik (der Modus des Verbs). Сучасні дослідження з іноземної філології, 21-22(3-4), 17–26.
- Libretexts Español. (n.d.). 2: Funciones y Teorías de la Comunicación de Masas. URL: https://espanol.libretexts.org/Ciencias_Sociales/Ciencias_Sociales/Estudios_de_Comunicacion/Introducción_a_la_Comunicación/La_comunicación_en_el_mundo_real_-_Una_introducción_a_los_estudios_de_comunicación/15:_Medios,_Tecnología_y_Comunicación/15.02:_Funciones_y_Teorías_de_la_Comunicación_de_Masas
- España, V. (n.d.). Bimba y Lola: todo sobre la firma, la historia del talento familiar al éxito global. Vogue España. Retrieved from https://www.vogue.es/articulos/bimba-y-lola-historia-marca-familiar-exito-global
- España, V. (n.d.). Pull & Bear: todo sobre la marca de moda accesible del grupo Inditex con espíritu juvenil. Vogue España. Retrieved from https://www.vogue.es/articulos/pull-and-bear-todo-sobre-la-marca-del-grupo-inditex
- I. P. (n.d.). Massimo Dutti coquetea con el lujo y renueva su retail. Modaes | Noticias del negocio de la moda. Retrieved from https://www.modaes.com/empresa/massimo-dutti-coquetea-con-el-lujo-y-renueva-su-retail-con-mas-experiencia
- Gamo, A. (n.d.). Hablemos de las primeras tendencias del verano que han llegado a Stradivarius. Glamour España. Retrieved from https://www.glamour.es/articulos/tendencias-verano-stradivarius
- Phillips, N. (n.d.). El jersey de la colección de Rosalía para Pull&Bear demuestra que también con frío se puede ir perfecta. Vogue España. Retrieved from https://www.vogue.es/moda/tendencias/articulos/como-combinar-jersey-cuello-vuelto-pull-and-bear-coleccion-rosalia/37593
- Riaño, P. (n.d.). Zara: la estrella de Inditex, al menor ritmo desde 2018. Modaes | Noticias del negocio de la moda. Retrieved from https://www.modaes.com/empresa/hablemos-de-zara-la-estrella-de-inditex-al-menor-ritmo-desde-2018
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Ірина Асаєвич

TЦя робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.