СЕНСОРНА ЛЕКСИКА В МУЛЬТИМОДАЛЬНОМУ ЦИФРОВОМУ СТОРІТЕЛІНГУ БРЕНДІВ (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛОМОВНИХ ВЕБ–САЙТІВ ТА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ)

Автор(и)

  • Дар’я Кір’якова аспірантка кафедри англійської філології та міжкультурної комунікації Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Міністерство освіти і науки України) 01601, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, 14

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-6530.2025.47.04

Ключові слова:

сенсорна лексика, сенсорний маркетинг, мультимодальність, сторітелінг, цифрова комунікація, наратив, соціальні медіа, маркетинг

Анотація

У цій статті досліджується використання сенсорної лексики в мультимодальному цифровому сторітелінгу брендів, аналізується, як лінгвістичний вибір у поєднанні з візуальними, аудіо та інтерактивними елементами сприяє сприйняттю бренду та залученню споживачів. Використовуючи змішаний підхід, ми проаналізували, як провідні бренди в різних галузях використовують сенсорну мову в поєднанні з візуальними, аудіо та інтерактивними елементами для побудови переконливих цифрових наративів. Результати дослідження показують, що ефективна інтеграція сенсорної лексики значно покращує сприйняття бренду, створюючи захоплюючий та емоційно резонансний досвід, адаптований до конкретних продуктових пропозицій та ідентичності бренду. Це дослідження сприяє глибшому розумінню цифрової бренд–комунікації, пропонуючи ідеї для стратегічного сенсорного сторітелінгу та цифрового брендингу, а також створює основу для майбутніх досліджень у сфері цифрового сенсорного маркетингу, що еволюціонує.

_____________

References:

  1. Belova, A. (2021). Storytelling in advertising and branding. Cognition, Communication, Discourse, (22), 13–26. https://doi.org/10.26565/2218–2926–2021–22–01
  2. Belova, A. (2024). Multisensory perception of exotic fruits and flavour conveyability in English. Cognition, Communication, Discourse, (28), 7–23. https://doi.org/10.26565/2218–2926–2024–28–01
  3. Cascio Rizzo, Giovanni Luca & Berger, Jonah & Deangelis, Matteo & Pozharliev, Rumen. (2023). How Sensory Language Shapes Influencer’s Impact. Journal of Consumer Research. https://doi.org/50. 10.1093/jcr/ucad017.
  4. Değermen Erenkol, Anıl. (2015). Sensory Marketing. Journal of Administrative Sciences and Policy Studies. 3. 1–26. https://doi.org/10.15640/jasps.v3n1a1
  5. Le, Nguyen & Mai, Ngoc & Nguyễn, Như Ý & Vu, Huyen. (2024). Multi–Sensory Marketing and Impulsive Buying Behavior: The Role of Impulsive Buying Traits. Emerging Science Journal. 8. 1764–1782. https://doi.org/10.28991/ESJ–2024–08–05–05
  6. Lindstrom, Martin. (2006). Brand Sense: How to Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight and Sound. Strategic Direction. 22. https://doi.org/10.1108/sd.2006.05622bae.001
  7. Longley, Robert. "An Introduction to Sensory Marketing." ThoughtCo. https://www.thoughtco.com/sensory–marketing–4153908 (accessed March 15, 2025).
  8. McLellan, Hilary. (2006). Digital Storytelling: Bridging Old and New. Educational Technology, 46(5), 26–31. JSTOR. URL: http://www.jstor.org/stable/44429328. Accessed 22 Aug. 2024.
  9. Pareek, Richa & Kumari, Lalita & Mongia, Anupal & Sharma, Meena. (2024). Sensory Marketing and Its Influence on Consumer Buying Behavior: A Comprehensive Analysis. https://doi.org/10.4018/979–8–3693–9351–2.ch008
  10. Yltävä, L. "Share of Global Internet Users Who Primarily Used the Following Channels When Looking for More Information about Brands in 2023." Statista. URL:https://www.statista.com/statistics/1455056/online–channels–for–brand–information–search–worldwide/#statisticContainer (Accessed March 19, 2025)

Sources:

  1. Apple official Instagram account: https://www.instagram.com/apple?igsh= YTcyeHd6MDFtYzdr
  2. Apple official website: https://www.apple.com/
  3. Coca–Cola official Instagram account: https://www.instagram.com/cocacola?igsh= MTg1YXpvYXB3ZnI5Zg==
  4. Coca–Cola official website: https://www.coca–cola.com/us/en/brands/coca–cola
  5. Dove official Instagram account: https://www.instagram.com/dove?igsh=MWs3Ymxla XlnbzRpOQ==
  6. Dove official website: https://www.dove.com/uk/home.html
  7. How to Arouse the Magic of Sensory Words (+ 75 Example Phrases): https://www.enchantingmarketing.com/sensory–words/
  8. L’Oreal official Instagram account: https://www.instagram.com/lorealparis?igsh= Z2NzdjZ5OHNwanMz
  9. L’Oreal official website: https://www.lorealparisusa.com/
  10. Learning Resource Center – Writing Center: https://www.msjc.edu/ learningresourcecenter/documents/writing–handouts/grammar/WC–Sensory–Words.pdf
  11. Samsung official Instagram account: https://www.instagram.com/samsung? igsh=MWY4YzJ5MXZscTZ4cw==
  12. Samsung official website: https://www.samsung.com/uk/
  13. Starbucks official Instagram account: https://www.instagram.com/starbucks? igsh=bTV6MGs5cWlmaDJ1
  14. Starbucks official website: https://about.starbucks.com/

Завантаження

Опубліковано

2025-04-01

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Кір’якова, Д. (2025). СЕНСОРНА ЛЕКСИКА В МУЛЬТИМОДАЛЬНОМУ ЦИФРОВОМУ СТОРІТЕЛІНГУ БРЕНДІВ (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛОМОВНИХ ВЕБ–САЙТІВ ТА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ). ПРОБЛЕМИ СЕМАНТИКИ, ПРАГМАТИКИ ТА КОГНІТИВНОЇ ЛІНГВІСТИКИ, 1(47), 36-47. https://doi.org/10.17721/2663-6530.2025.47.04

Схожі статті

1-10 з 66

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>