ФІЛОСОФСЬКІ ЗАСАДИ СТВОРЕННЯ РОМАНУ УМБЕРТО ЕКО «ІМ’Я РОЗИ»
DOI:
https://doi.org/10.17721/2663-6530.2022.41.08Ключові слова:
конвенціональний аспект словотворення, ізотопія, подвійна ізотопія, семантика,текст, лінгвістична філософіяАнотація
У статті розглядаються деякі аспекти лінгвістичної філософії, прихильником якої був Умберто Еко, а саме конвенціональний аспект словотворення та слововживання, аспекти ізотропії, проблема інтертекстуальності художнього твору, філософські засади написання славетного роману «Ім’я рози»; а також можливості створення авторських метафор та стилістичних тропів у створенні художнього тексту.
__________
Література:
- Пономарів, О. Д. Культура слова. Мовностилістичні поради (Київ: Либідь 2011), 272.
- Наваренко, І. А. «Роль автора у творенні значення тексту (на матеріалі сучасних художніх іспаномовних текстів).» Проблеми семантіки слова, речення та тексту 38 (2017): 126–128.
- Еко, У. «Заметки на полях «Имени розы».» (Symposium, 2002), 91.
- Eco, U. Postille al nome della rosa (Milano, Bompiami, 1984).
Завантаження
Опубліковано
2022-12-05
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
Оксак , Г. (2022). ФІЛОСОФСЬКІ ЗАСАДИ СТВОРЕННЯ РОМАНУ УМБЕРТО ЕКО «ІМ’Я РОЗИ». ПРОБЛЕМИ СЕМАНТИКИ, ПРАГМАТИКИ ТА КОГНІТИВНОЇ ЛІНГВІСТИКИ, 1(41), 87-92. https://doi.org/10.17721/2663-6530.2022.41.08