СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО ІСПАНСЬКОГО РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ В ІНТЕРНЕТ-ПРОСТОРІ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2663-6530.2021.40.15Ключові слова:
реклама, слоган, рекламний дискурс, стислістичні фігури, синтаксичні засобиАнотація
Статтю присвячено дослідженню засобів виразності, що формують особливий рекламний стиль. Проаналізована специфіка стилістичних ознак, спрямованих на ефективний вплив на реципієнта. Досліджено роль стилістики в рекламному дискурсі. Визначено інтерес до рекламного дискурсу для лінгвістичної науки, що зумовлений загальним напрямком вивчення мови як інструменту впливу.
__________
Література:
- Газизова, Л.Г. «Современные тенденции в языке испанской рекламы.» Филологические науки. Научные итоги года: достижения, проекты, гипотезы 2 (2012), https://cyberleninka.ru/article/n/sovremennye-tendentsii-v-yazyke-ispanskoy-reklamy.
- Ксензенко, О.А. Как создается рекламный текст: функционально- экспрессивные аспекты рекламного текста (Москва, 1999),
- Cremades, S. «Modelos y componentes del discurso publicitario en español.» La incidencia del contexto en los discursos (2007): 119-150.
- Garrido, «El eslogan del año 2000.» Questiones Publicitarias 8 (2000): 68-87.
- Eguizábal, Teoría general de la Publicidad (Madrid: Ediciones Cátedra, 2017), 501.
- Otero, «Un año en palabras, hashtags y frases.» La Voz (2018), https://www.lavoz.com.ar/numero-cero/2018-un-ano-en-palabras-hashtags-y-frases/.
- Piller, «Advertising as a site of language contact.» Annual Review of Applied Linguistics 23 (2003): 170-183.
Завантаження
Опубліковано
2022-12-02
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
Миколаївна , І. (2022). СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО ІСПАНСЬКОГО РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ В ІНТЕРНЕТ-ПРОСТОРІ. ПРОБЛЕМИ СЕМАНТИКИ, ПРАГМАТИКИ ТА КОГНІТИВНОЇ ЛІНГВІСТИКИ, 1(40), 143-148. https://doi.org/10.17721/2663-6530.2021.40.15