ЕКСТЕНСИВНЕ ЧИТАННЯ ЯК СПОСІБ ВИКЛАДАННЯ ІСПАНСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2663-6530.2024.45.12Ключові слова:
читання; екстенсивне читання; методи екстенсивного читання; методика навчання читання; види читанняАнотація
У даній статті розглядається використання методу екстенсивного читання як перспективного і сучасного способу вивчення іспанської мови у вищих навчальних закладах. Зауважено, що екстенсивне читання є інтерактивним, конструктивним і активним процесом, у якому активізуються різні мовні рівні (фонологічний, синтаксичний і семантичний). При екстенсивному читанні студенти можуть працювати з текстами індивідуально і практично без сторонньої допомоги. Автором з’ясовано, що екстенсивне читання має багато переваг, серед яких покращення навичок читання і письма, збільшення словникового запасу, а також підвищення самооцінки і мотивації студентів. Запропоновано при викладанні іспанської мови використовувати аутентичні твори іспаномовних письменників, які відповідають інтересам студентів та їхньому рівню володіння іноземною мовою.
_____________
Literatura:
- Cabrera Pernia, Madelaine, and Alexis Benancio Álvarez Cortés. 2021. “Los Beneficios de La Lectura Extensiva Para El Profesor En Formación de Español-Literatura. (Revisión). Roca: Revista Científico - Educaciones de La Provincia de Granma17 (1): 97–116. URL: https://dialnet.unirioja.es/servlet/ articulo?codigo= 8212151.
- Cervantes, CVC Centro Virtual. n.d. “CVC. Diccionario de Términos Clave de ELE. Lectura Extensiva.” Cvc.cervantes.es. URL: https://cvc.cervantes.es/ensenanza/biblioteca_ele/diccio_ ele/diccionario/lecturaextensiva.htm.
- Day, Richard R, and Julian Bamford. 1998. Extensive Reading in the Second Language Classroom. Cambridge, U.K. ; New York: Cambridge University Press.
- Day, Richard R. 2002. “Top Ten Principles for Teaching Extensive Reading.” Reading in a Foreign Language14 (2): 136–141.
- “EFL Extensive Reading Instruction.” 2019. Kyoto-Su.ac.jp. 2019. URL: https://www.cc.kyoto-su.ac.jp/~trobb/sussrobb.html.
- Elley, Warwick B., and Francis Mangubhai. 1983. “The Impact of Reading on Second Language Learning.” Reading Research Quarterly19 (1): 53. URL: https://doi.org/10.2307/747337.
- “Extensive Reading: What Is It? Why Bother? | JALT Publications.” n.d. Jalt-Publications.org. URL: https://jalt-publications.org/tlt/articles/2132-extensive-reading-what-it-why-bother.
- Kembo, Jane. "Reading: Encouraging and maintaining individual extensive reading." In English Teaching Forum 31 (2) (1993): 36–38.
- Madelaine Cabrera Pernia, Alexis Álvarez Cortés, Adell A Barzaga, and Mayelin Aranda Velázquez. “La Lingüística Textual Como Vía de Análisis Para Comprender Las Lecturas Extensivas. (Revisión).” Roca: Revista Científico - Educaciones de La Provincia de Granma 16 (1) (2020): 1383–1393. URL: https://dialnet.unirioja.es/ descarga/articulo/8372418.pdf.
- “Marco Común Europeo de Referencia Para Las Lenguas: Aprendizaje, Enseñanza, Evaluación. Volumen Complementario – Publicaciones – Ministerio de Educación Y Formación Profesional.” n.d. Sede.educacion.gob.es. URL: https://sede.educacion.gob.es/publiventa/marco-comun-europeo-de-referencia-para-las-lenguas-aprendizaje-ensenanza-evaluacion-volumen-complementario/lenguas-europa/25397.
- Mason, Beniko, and Stephen Krashen. “Extensive Reading in English as a Foreign Language.” System25 (1) (1997): 91–102. URL: https://doi.org/10.1016/s0346-251x(96)00063-2.
- Uden, J. “The Extensive Reading Foundation’s Guide to Extensive Reading.” ELT Journal67 (2) (2013): 270–272. URL: https://doi.org/10.1093/elt/cct010.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Ганна Сингаївська
TЦя робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.