ІТАЛІЙСЬКІ НЕОЛОГІЗМИ У КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Анастасія Селіверстова асистент кафедри романської філології Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Міністерство освіти і науки України) 01601, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, 14

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-6530.2024.45.04

Анотація

Систематичне і безперервне дослідження нових лексичних одиниць пов'язане з постійними змінами лексичного складу мови, а також інтеграцією та адаптацією неологічних одиниць у мову. Стаття розглядає та наводить приклади неологізмів сучасних соціальних мереж, аналізує особливості їхнього формування, роблячи акцент на тенденції використання нових слів і виразів у мережевому спілкуванні, особливо серед молоді. Проаналізовано поширення та значення італійських неологізмів, визначено їхній вплив на мову та культуру. Результати дослідження підкреслюють не лише еволюцію італійської мови, але й її роль у вираженні соціокультурних тенденцій у сучасному суспільстві шляхом активного використання неологічних одиниць.

__________

Література:

  1. Accademia della Crusca. URL: https://accademiadellacrusca.it/it/lingua-italiana/parole-nuove/ (Дата звернення 10.03.2024).
  2. Cabré, Teresa. La neologia: un nou camp a la cerca de la seva consolidació científica. Caplletra 59 (2015): 125-136.
  3. Cambridge Advanced Learnerʼs Dictionary, 2-nd ed. Cambridge University Press, 2007. 1572
  4. Merriam Webster Dictionary. URL: https://www.merriam-webster.com/dictionary/neologism. (Дата звернення 10.03.2024).
  5. Smartly, Social media and society; The good, The bad and The ugly (2013). URL: http://www.seochat.com/c/a/social/social-media-and-society-the-good-the-bad-and-the-ugly (Last assessed 9.03.2024).
  6. СеліверстоваА. Неологізми в італійській мові: соціолінгвістичний аспект. Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики 44 (2023): 37-45.

Завантаження

Опубліковано

2024-04-04

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Селіверстова, А. (2024). ІТАЛІЙСЬКІ НЕОЛОГІЗМИ У КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ. ПРОБЛЕМИ СЕМАНТИКИ, ПРАГМАТИКИ ТА КОГНІТИВНОЇ ЛІНГВІСТИКИ, 1(45), 36-43. https://doi.org/10.17721/2663-6530.2024.45.04