ОСОБЛИВОСТІ ПОДОЛАННЯ КУЛЬТУРНОГО ШОКУ У СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2663-6530.2023.44.16Ключові слова:
культурний шок, студенти-іноземці, адаптація, українська мова, німецька моваАнотація
У статті розглядається проблема культурного шоку серед студентів-іноземців, які навчаються у вищих навчальних закладах в інших країнах, досліджуються основні чинники, що спричиняють культурний шок, аналізуються особливості адаптації студентів-іноземців до нових культурних та мовних середовищ, розглядаються ефективні стратегії адаптації, міжкультурна комунікація та особливості психологічної підготовки для студентів-іноземців в контексті українсько та німецькомовних середовищ, надаються рекомендації щодо його подолання.
________________
References:
- Oberg, K. «Cultural Shock: Adjustment to new cultural environments.» Practical Anthropology 7 (1960): 177- 182.
- Lysgaard, S. «Adjustment in foreign society: Norwegian Fulbright Visiting the United States.» International Social Sciences Bulletin7 (1) (1955).
- Argil, M. Social encounters (London, 1976).
Завантаження
Опубліковано
2023-11-02
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
Наконечна, Л. (2023). ОСОБЛИВОСТІ ПОДОЛАННЯ КУЛЬТУРНОГО ШОКУ У СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ. ПРОБЛЕМИ СЕМАНТИКИ, ПРАГМАТИКИ ТА КОГНІТИВНОЇ ЛІНГВІСТИКИ, 1(44), 166-170. https://doi.org/10.17721/2663-6530.2023.44.16