ОСОБЛИВОСТІ ПОДОЛАННЯ КУЛЬТУРНОГО ШОКУ У СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ

Автор(и)

  • Любов Наконечна асистент кафедри германської філології та перекладу Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Міністерство освіти і науки України) 01601, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, 14

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-6530.2023.44.16

Ключові слова:

культурний шок, студенти-іноземці, адаптація, українська мова, німецька мова

Анотація

У статті розглядається проблема культурного шоку серед студентів-іноземців, які навчаються у вищих навчальних закладах в інших країнах, досліджуються основні чинники, що спричиняють культурний шок, аналізуються особливості адаптації студентів-іноземців до нових культурних та мовних середовищ, розглядаються ефективні стратегії адаптації, міжкультурна комунікація та особливості психологічної підготовки для студентів-іноземців в контексті українсько та німецькомовних середовищ, надаються рекомендації щодо його подолання.

________________

References:

  1. Oberg, K. «Cultural Shock: Adjustment to new cultural environments.» Practical Anthropology 7 (1960): 177- 182.
  2. Lysgaard, S. «Adjustment in foreign society: Norwegian Fulbright Visiting the United States.» International Social Sciences Bulletin7 (1) (1955).
  3. Argil, M. Social encounters (London, 1976).

Завантаження

Опубліковано

2023-11-02

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Наконечна, Л. (2023). ОСОБЛИВОСТІ ПОДОЛАННЯ КУЛЬТУРНОГО ШОКУ У СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ. ПРОБЛЕМИ СЕМАНТИКИ, ПРАГМАТИКИ ТА КОГНІТИВНОЇ ЛІНГВІСТИКИ, 1(44), 166-170. https://doi.org/10.17721/2663-6530.2023.44.16

Схожі статті

1-10 з 75

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.