КУЛЬТУРА СПОЖИВАННЯ У ФРАНКОМОВНОМУ ДИСКУРСІ МОДИ: ЛІНГВОПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Ярославна Гнойова магістрантка кафедри романської філології Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Міністерство освіти і науки України) 01601, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, 14

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-6530.2023.44.08

Ключові слова:

культура споживання, модні тренди, маніпуляції, стратегії наслідування, прийом зараження, емотивність

Анотація

У статті проаналізовано культуру споживання у франкомовному дискурсі моди, також розглянутий лінгвопрагматичний аспект. Виявлено, що у текстах глянцевих журналів використовуються техніки навіювання і зараження з метою збільшення продажів, популяризації тих чи інших трендів за допомогою залучення обговорення відомих людей, використання певних слів та конструкцій з метою навʼязати важливість нового тренду. Для досягнення мети ЗМІ впливають на людину, намагаючись викликати в неї емоції від прочитаного тексу, прикріпленої фотографії та реклами виробів. Що прямо впливає на збільшення споживання користувачами, які намагаються встигнути за трендом, щоб наблизити себе до вищого класу, якому доступні усі ресурси, тому знаючи методи впливу на людську психіку, продажі ростуть, що прямо призводить до проблеми консюмеризму у сучасному суспільстві. Виділено важливість аспекту моди у житті людини, психологічні прийоми впливу на людину, які використувує модна індустрія та проаналізовані вербальні методи впливу.

______________

Література:

  1. Baudrillard, Jean. La société de consommation: ses mythes et ses structures (1970).
  2. Bauman,  Consuminng Life (Cambige: Polity press, 2007), 160.
  3. Сohen, , Kennedy, P. Global Sociology, 2-nd ed. (N.Y.: Macmillan, 2007), 584.
  4. Лисенко,Я. (2018). Інтернет-дискурс моди: сутність та особливості в сучасному просторі. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору 81 (III) (2018): 169-174.
  5. Нечипоренко, А. «Семіотичні горизонти дослідження моди.» Людинознавчі студії (Дрогобич, 2009).
  6. Baudrillard, Jean. Requiem pour les media (1971).
  7. Spencer, Herbert. The Principles of Sociology2 (New York: D. Appleton and Company, 1898).
  8. Татенко, В.О. Соціальна психологія впливу: монографія (Київ: Міленіум, 2008),
  9. https://www.vogue.fr/article/tendance-pantalon-puddle
  10. Santos, Diana, Belinda, Maia. «Language, emotion, and the emotions: The multidisciplinary and linguistic background.» Language and Linguistics Compass 12 (6) (2018), https://compass.onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/ 10.1111/lnc3.12280
  11. https://www.vogue.fr/mode

Завантаження

Опубліковано

2023-11-02

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Гнойова, Я. (2023). КУЛЬТУРА СПОЖИВАННЯ У ФРАНКОМОВНОМУ ДИСКУРСІ МОДИ: ЛІНГВОПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТ. ПРОБЛЕМИ СЕМАНТИКИ, ПРАГМАТИКИ ТА КОГНІТИВНОЇ ЛІНГВІСТИКИ, 1(44), 84-93. https://doi.org/10.17721/2663-6530.2023.44.08

Схожі статті

1-10 з 48

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>