СИСТЕМНИЙ ХАРАКТЕР МОВЛЕННЯ В КОМУНІКАТИВНОМУ ДИСКУРСІ

Автор(и)

  • Надія Поліщук кандидат філологічних наук, доцент Київський міжнародний університет (Міністерство освіти і науки України) 03179, м. Київ, вул. Львівська, 49

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-6530.2020.37.07%20

Анотація

В статті розглядається питання диференційного підходу до проблем комунікації, яка забезпечує створення, сприйняття та розуміння тексту. Вивчаються закономірності породження та сприйняття мовленнєвого повідомлення (тексту). Розглядаються проблеми мовленнєвого спілкування та виявляються напрямки в дослідженні тексту.

_____________

Література:

  1. Арутюнова, Н. Д. «Фактор адресата.» Известия АН СССР4, т. 10 (1981): 356-367.
  2. Архипова, Л. В. «Риторический прийом автоинтерпретации как средство организации дискурса (на материале английской научной прозы).» Автореф. дис. канд. филол. наук (Сакт-Петербург, 2002).
  3. Дейк ван Т. Язык. Познание. Коммуникация (Москва, Прогресс, 1989). 
  4. Колшанский, Г. В. Объективная картина мира в познании и в языке (Москва, 1990).
  5. Кованова, Е. А. «Риторика автобиографического дискурса (на материале автобиографических американських деятелей политики и исскуства).» Автореф. дис. канд. филол. наук (Санкт-Петербург, 2005).
  6. «Краткий словарь терминов лингвистики текста», сост. Т. М. Николаева. Новое в зарубежной лингвистике8: Лингвистика текста (1978).
  7. Почепцов, Г. Г. «Предложение.» Теоретическая грамматика современного английского языка (Москва, Наука, 1981).
  8. Слюсарева, Н. А. «Категориальная основа тема-рематической организации высказывания-предложения.» Вопросы языкознания 4 (1986).
  9. Heinemann, M., Heinemann, W. Grundlagen der Textlinguistik. Interaktion – Text– Diskurs (Tübingen, 2002).
  10. Macmillan English Dictionary: For Advanced Learners: International Student Edition (London, 2002).

Завантаження

Опубліковано

2023-01-12

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Поліщук, Н. (2023). СИСТЕМНИЙ ХАРАКТЕР МОВЛЕННЯ В КОМУНІКАТИВНОМУ ДИСКУРСІ. ПРОБЛЕМИ СЕМАНТИКИ, ПРАГМАТИКИ ТА КОГНІТИВНОЇ ЛІНГВІСТИКИ, 1(37), 108-116. https://doi.org/10.17721/2663-6530.2020.37.07