МЕТОД КЕЙСІВ У ЛІНГВІСТИЦІ

Автор(и)

  • А. Балацька аспірант Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України (Міністерство науки і освіти України) 01001, м. Київ, вул. Трьохсвятительська, 4

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-6530.2018.33.01

Ключові слова:

метод, кейс, функціонування мови, лінгвістика

Анотація

Стаття присвячена дослідженню методу кейсів, його основних характеристик, типів, обмежень та переваг. На сьогоднішній день, застосування кейсів є важливим у багатьох професійних галузях. Дедалі частіше даний метод зустрічається у лінгвістиці та стає поширеним підходом у сфері освітніх досліджень. Використання кейсів передбачає аналіз даних отриманих на основі подій чи ситуацій, які відбулися з певними учасниками, а, отже, носить прагматичний характер. Це, у свою чергу, дає достатньо широке розуміння аспектів застосування мови. У ході дослідження було з’ясовано, що згаданий метод може зосереджуватись як на вивченні особистого досвіду індивідууму, так і на умовах в яких здійснюється мовленнєва діяльність. Незважаючи на те, що собою представляє кейс, об’єктом інтересу виступають конкретні одиниці зі своїми складнощами і взаємодією, які підтверджують як та чи інша теорія розкриває механізм функціонування мови. Спираючись на різноманітні методології, кейси можуть слугувати гарним ілюстративним матеріалом, давати пояснення або, навпаки, ускладнювати картину набутих знань. Незалежно від цілей, задля яких використовується метод кейсів, спільною рисою є те, що кожен конкретно взятий для аналізу випадок являє собою цінний інструмент у проведенні всебічного дослідження ситуації.

__________

Література

  1. Введение в кейс-метод: что такое кейсы и зачем они нужны [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://changellenge.com/chto-takoe-keysy/.
  2. Кейсы: какие бывают и где их взять? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mental-skills.ru/synopses/7094.html.
  3. Тащиян И.Н. Использование кейс-метода в практике профессионального обучения [Електронний ресурс] // Образование. Карьера. Общество. – Вып. №2 (41), 2014. Режим доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/ispolzovanie-keys-metoda-v-praktike-professionalnogo-obucheniya.
  4. Bromley, D.B. Academic contributions to psychological counselling: I. A philosophy of science for the study of individual cases. – Counselling Psychology Quarterly, 3(3), 1990. – Pp. 299-307.
  5. Cargill M., O'Connor P. Writing Scientific Research Articles: Strategy and Steps.- 2nd Edition, Wiley-Blackwell, 2013.- 236 p.
  6. Cebreiro López, B., Fernández Morante M. C. Estudio de casos, en F. Salvador Mata, J. L. Rodríguez Diéguez y A. Bolívar Botia, Diccionario enciclopédico de didáctica. Málaga, Aljibe, 2004. – Ps. 665-668.
  7. Stake, R.E. The art of case study research. – Thousand Oaks, CA: Sage Publications, 1995. – Pp. 49-68.
  8. Wallwork. A. English for Writing Research Papers. – Springer, 2016. – 377 р.

Завантаження

Опубліковано

2023-02-01

Номер

Розділ

Статті

Схожі статті

1-10 з 123

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>