ПОРІВНЯЛЬНА ФОНЕТИКА УКРАЇНСЬКОЇ ТА ІСПАНСЬКОЇ МОВ: ТРУДНОЩІ ДЛЯ УКРАЇНОМОВНИХ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Олена Братель кандидат філологічних наук, доцент кафедри романської філології Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Міністерство освіти і науки України) 01601, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, 14
  • Олена Попова кандидат філологічних наук, асистент кафедри романської філології Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Міністерство освіти і науки України) 01601, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, 14

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-6530.2025.47.18

Ключові слова:

фонетика, іспанська мова, українська мова, вимова, труднощі, порівняльний аналіз

Анотація

У статті порівнюються фонетичні особливості української та іспанської мов і на основі відмінних рис прогнозується, з якими проблемами можуть зіткнутися україномовні студенти під час вивчення іспанської вимови. Запропоновано ієрархію складності звуків для планування більш ефективного навчального процесу.

_______________

Література:

  1. Гаврилова, О. В., & Гнатишева, О. О. (2024). Дистанційні методи та прийоми навчання фонетики англійської мови. Інноваційна педагогіка, 71(1), 41–45.
  2. Дубчак, О. (2020). Чути українською. У світі звуків і букв. Київ: Віхола.
  3. Комарова, З. І., & Розгон, В. В. (2014). Сучасна українська літературна мова: фонетика, орфоепія, графіка, орфографія: навчально-методичний посібник для студентів-філологів ВНЗ. Умань: ФОП Жовтий О. О.
  4. Бігич, О. Б., Бориско, Н. Ф., Борецька, Г. Е., та ін. (2013). Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студентів класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів (за заг. ред. С. Ю. Ніколаєвої). Київ: Ленвіт.
  5. Пискач, О. Д., & Ґоца, Е. Д. (2022). Сучасна українська мова: Фонетика. Фонологія. Орфоепія: навчально-методичний посібник для студентів І курсу українського відділення філологічного факультету. Ужгород.
  6. Мойсієнко, А. К., Бас-Кононенко, О. В., Бондаренко, В. В., та ін. (2010). Сучасна українська літературна мова: Лексикологія. Фонетика: підручник. Київ: Знання.
  7. Тарнопольський, О. Б., & Кухаренко, А. А. (2015). Педагогічне зіставлення мовних систем іспанської та англійської мов як лінгвістичне підґрунтя навчання у виші іспанської мови як другої іноземної на основі англійської як першої іноземної. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 3(81), 24–28.
  8. Cerda Masso, R. (2000). Fonología funcional del español. En Introducción a la Lingüística española (pp. 139–153). Barcelona: Ariel.
  9. Gil, J., & Llisterri, J. (2004). Fonética y fonología del español en España (1978–2003). Lingüística Española Actual, 26(2), 5–44.
  10. Llorach, E. A. (2001). Gramática de la lengua española. Fonología. Madrid.
  11. Topal, İ. H. (2019). CEFR-oriented probe into pronunciation: Implications for language learners and teachers. Journal of Language and Linguistic Studies, 15(2), 420–436.

Завантаження

Опубліковано

2025-04-01

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Братель, О., & Попова, О. (2025). ПОРІВНЯЛЬНА ФОНЕТИКА УКРАЇНСЬКОЇ ТА ІСПАНСЬКОЇ МОВ: ТРУДНОЩІ ДЛЯ УКРАЇНОМОВНИХ СТУДЕНТІВ . ПРОБЛЕМИ СЕМАНТИКИ, ПРАГМАТИКИ ТА КОГНІТИВНОЇ ЛІНГВІСТИКИ, 1(47), 195-206. https://doi.org/10.17721/2663-6530.2025.47.18

Схожі статті

1-10 з 123

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>