Про журнал
Мета і проблематика
Збірник наукових праць “Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики” є фаховим виданням, що публікує наукові праці (статті, рецензії) з актуальних питань в галузі філології провідних фахівців і молодих дослідників України й зарубіжжя.
Мета часопису – розвивати й зміцнювати наукові контакти мовознавчої спільноти, популяризувати новітні здобутки й результати науково-теоретичних, науково-практичних і прикладних досліджень, що охоплюють широке коло проблем загального мовознавства, питання порівняльно-історичного і типологічного мовознавства, літературознавства, соціолінгвістики, психолінгвістики, лінгвістичної семантики, прагмалінгвістики, когнітивної лінгвістики, комунікативної лінгвістики, лінгвокультурології, етнолінгвістики, лінгводидактики та перекладознавства.
Наукове видання |
Національний фаховий збірник українських та зарубіжних наукових публікацій (рецензій) філологічного спрямування |
Включено |
до Переліку наукових фахових видань України, категорія “Б” Наказ МОН України від 26.11.2020 № 1471 |
Індексування |
|
ISSN |
2413-5593 |
Online ISSN |
2663-6530 |
Засновано |
У 2002 р. |
Засновник |
Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
Видавець |
Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
Зареєстровано |
Свідоцтво про державну реєстрацію Серія КВ №21582-11482ПР від 18.08.2015 р. |
Призначено |
для науковців, викладачів, учителів, здобувачів наукових та освітніх ступенів в галузі філології |
Періодичність публікації
Збірник видається двічі на рік
Вартість публікації
Науковий збірник “Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики” видається за рахунок коштів фізичних / юридичних осіб.
Рецензування
Кожна стаття після перевірки на відповідність вимогам до наукових фахових публікацій проходить подвійне “сліпе” рецензування.
Рецензенти – провідні фахівці українських і зарубіжних закладів вищої освіти і наукових установ, які спеціалізуються на проблематиці заявлених статей. Їх призначає Головний редактор.
Рецензенти зобов’язані дотримуватися основних норм видавничої етики – принципів авторських прав та конфіденційності: не можуть використовувати результати рецензованої праці до її публікації.
Термін рецензування – упродовж одного місяця.
Рецензенти заповнюють типову форму Рецензії, яка передбачає оцінювання рукопису за такими критеріями: актуальність і новизна дослідження, теоретичне і практичне значення праці, умотивованість використаної літератури з теми дослідження, логічність і послідовність викладу матеріалу, обґрунтованість висновків, дотримання норм наукового стилю.
Рецензенти можуть:
- рекомендувати статтю до друку без виправлень;
- рекомендувати статтю до друку після врахування зауважень рецензента;
- рекомендувати статтю до друку після ретельного доопрацювання;
- не рекомендувати (відхилити) статтю до друку.
Оформлену рецензію (скан-копію) рецензент надсилає до редакції на адресу електронної пошти.
Статті членів Редакційної колегії проходять стандартну процедуру зовнішнього незалежного рецензування, однак члени редакційної колегії не беруть участі в розгляді власних рукописів.
За результатами рецензування редколегія ухвалює рішення:
- прийняти статтю до друку;
- повернути статтю автору на доопрацювання з урахуванням зауважень рецензента;
- повернути статтю автору для ретельного доопрацювання та передати доопрацьований варіант на повторний розгляд тому самому рецензентові;
- відмовити автору в прийнятті статті до друку.
Редакція знайомить авторів із копіями рецензій (без указівки імен рецензентів), повідомляє про ухвалене рішення.
Рішення про відхилення статей на етапі попереднього розгляду чи на етапах рецензування є остаточними.
Основні причини відмови у публікації:
- порушення принципів етичної політики видання;
- невідповідність вимогам до публікації;
- плагіат (самоплагіат);
- недостовірність фактів, статистичних даних, власних імен, цитат, покликань та перекладу;
- низький науковий рівень статті (неумотивованість використаної літератури, недостатня база доведень отриманих наукових результатів, нелогічність і непослідовність викладу матеріалу, необґрунтованість висновків, недотримання норм наукового стилю).